måndag 9 april 2012

Lite om Sannis!

Hej hej och välkomna till vår blogg!
Under våra sex veckor kommer vi skriva om vad vi är med om här för att hålla alla nyfikna (och oroliga) hemma uppdaterade :)

Jag heter Sanna och pluggar i Västerås i samma klass som Emelie.
Sedan termin 1 har min högsta dröm med utbildningen varit att få åka på ett utlandsbyte och sedan en kompis som pluggade ett år före mig fick åka till Thailand har det verkligen varit mitt allra högsta mål! Nu är vi snart på väg, det är bara tre dagar kvar tills vi åker och det känns fortfarande helt overkligt! Otroligt kul och spännande ska det bli och jag längtar ihjäl mig :)
Vad är värt att veta om mig då?
Jag bor i Enköping, precis hemkommen efter att ha bott i Västerås under den mesta tiden av studierna. Jag har fått jobb på en medicinavdelning här på lasarettet i sommar som inriktas på hjärtmedicin och mag-och tarmmedicin. Ska bli riktigt kul att äntligen få komma ut och jobba.
På fritiden tycker jag mycket om att umgås med mina kompisar, min kille och min familj. Jag älskar att resa och träna och gå på konserter och lyssna på musik... Och att baka och laga mat.... Och en massa annat också.
Det var väl lite om mig, om någon har frågor om saker om oss eller om vår resa eller om något annat så KOMMENTERA i fältet nedan så svarar vi så fort vi kan! Vill man bara skicka en hälsning så går det också alldeles utmärkt :)
Dags att sätta fart och putsa sista på hemtentan nu, sedan är det bara att tuta och köra tills vi sitter på planet på torsdag. Ha det gott och på återseende!/ Sanna


1 kommentar:

  1. BÄSTA! Ha det för jävla grymt! Innan vi vet ordet av är du hemma igen och vi vinar på ballar

    SvaraRadera